Sunday, September 30, 2012

Back to Positive Life!

Yang berlalu biarkan berlalu..
Now diri ni dah kembali normal, aku dah maafkan orang yang fitnah dan kata macam-macam kat aku semalam. Biarlah allah yang adili seadil-adilnya.
Sejujurnya aku juga bersalah... Banyak lagi yang aku kena belajar tentang ilmu agama.
Sekurang-kurangnya aku ada effort nak 'repair' diri.

Minggu ni tak balik kampung pun. Just stay kat umah sewa ja.
Tak kuar jenjalan mana-mana pun.
Save cost. Perkara baru yang aku nak adapt dalam diri.. Try to save money time awal bulan..
Then boleh belanja lebih sikit di hujung bulan..
Tapi bil-bil yang tak leh elak awai bulan cam sewa rumah.bil letrik n aiq, bil broadband.. bayar jelah.
Nasib baik belum beli keta lagi nih. Tapi dalam proses nak beli keta dah sekarang, thats why sekarang tengah kumpul duit. Lepas ni boleh la balik Big Hills tiap2 minggu.
Semoga Allah permudahkan urusanku.. Aminn




NotaKaki : Berhati-hati dalam memilih kawan ^_^

No comments:

Post a Comment