Friday, November 9, 2012

Badan panas bukan petanda demam

Salam..
Hai semua adik2,abang, kakak.. sedang tengok Anugerah Skrin 2012 ke tu?

Kita pun tengok jugak tadi.. tp dah kurang berminat sebab macam tak best ja.. sorry to say.
Tetapi they all dah buat yg terbaik untuk event malam ni,so tahniah buat mereka.

Just nak share sepanjang minggu ni adalah minggu malas bekerja bagi aku.
Tiap hari rasa malas nak kerja, tak tahu kenapa. So semalam ada la chat ngan member kat FB( jimat kredit dong), then ada share la about my perasaan malas ni ha.




Then my friend cakap bila malas tu, tandanya badan kita nak rest. Betul juga cakap my friend ni, sebab lately memang aku ter'over' hardworking sikit. haha,manglish di situ. Ops. This week memang usaha gigih nak achieve target kerja almaklumlah kerja dalam area sales kalau takda target ni tak sah.

Tapi aku lagi risau bila badan aku panas sangat minggu ni, tapi aku tak demam pun.
Sebab aku ni memang spesies mamalia berdarah panas,Haha,Aku tau, uollss pun darah panas jugak, tapi ada orang yg jenis badan die memang panas, macam orang demam tapi hakikatnya golongan seperti kami ini sihat sejahtera ja.haha.

Actually badan panas ni terjadi sebab banyak ASID dalam badan. Aku ada buat sedikit research sebelum ni, rupanya ramai lagi individu yang senasib aku,kiranya aku bukanlah alien di bumi Malaysia ini. haha.

Ok lah, nak update blog bisnes I pulak uolls.. nanti kita nak buat entry tentang badan berasid pulak..

Eh, jemputlah blogwalking ke blog bisnes kita. Belezza Boutique.

No comments:

Post a Comment