Thursday, November 1, 2012

Sukar ke nak ubah sikap diri sendiri

Salam.


Bertemu sekali lagi Jumaat iaitu esok, baru G-hah dapat update blog.
Sibuk lah kononnya.. Padahal baru bayaq bil broadband petang tadi. hehee.


Saya masih lagi dalam proses "TRANSFORMERS"
Nak ubah diri menjadi seorang individu yang lebih baik..
Memang saya rasakan kesukarannya.. tp pada Allah jugak tempat saya mengadu supaya dikuatkan
semangat,dan jangan mudah putus asa!


Mengapa saya katakan sukar sangat nak berubah?
Ye lah, bayangkan.. selama 24tahun saya hidup dalam lingkungan keluarga saya yang sudah tentunya lain surrounding kan..
Bila umur mencecah 25tahun, barulah sy rasakan sesuatu.
Rasa nak build my own character! Maybe too late bagi sesetengah orang..
But not for me.
Saya percaya ini juga adalah signal permulaan dari Allah s.w.t untuk saya.


Di usia ini jugak, sy lebih kerap audit diri sendiri.
Nak menjadi indivudi yg lebih baik, so sebagai permulaan saya namakan blog ni " THIS IS POSITIVE TERRITORY', now 'Miss Positive' !

Saya percaya saya akan menjadi seorang yang positif, tidak mudah berputus asa dan akan menjadi seorang yang berjaya dalam bidang saya ceburi. Tak usah dengar kata-kata negatif orang lain, ignore them!
Fokus pada diri sendiri!

So far saya dah terasa sedikit perubahan.. saya akan teruskan sampai berjaya insyaallah!
Doakan saya.






No comments:

Post a Comment