Sunday, November 11, 2012

I AM A BUSINESSWOMAN

Salam..

Tinggal beberapa hari lagi akan bermula  tahun baru bulan Islam iaitu Awal Muharram..
Dalam bulan ni biasanya mak suka buat bubur Asyura. Kalau kat Kedah ni bubur Sora la kami panggil secara ringkasnya. hehe. Bubur Sora biasanya ada isi jagung, pisang, kacang tanah dan kacang hijau. Takda isi ayam atau daging pun. tapi tetap sodap.hehe.

I still survive untuk my online bisnes setelah sekian lama berhenti. Lately ada jugak terpikir kenapa la saya bazirkan masa 8 bulan semasa saya menganggur dulu , kenapa saya tak continue bisnes online saya.
Bila fikirkan ni rasa menyesal sangat sangat. Tapi menyesal pun tak guna.Bygone be bygone.



Now in November saya seakan diberi kekuatan untuk continue bisnes ni.
Semuanya bermula dari bawah.. Segala-galanya dari bawah!
Mungkin juga saya pernah jatuh teruk.. teruk bagi saya.. Tetapi saya harus ingat rezeki itu milik Allah..
Dari dialah datangnya semua rezeki ni, bukan dari bos ya!

Buat kawan-kawan blogger, doakan kejayaan saya ya.. Jemput follow my blogshop Belezza Boutique ,
dan juga Like my FB, Belezza Boutique




No comments:

Post a Comment