Wednesday, February 13, 2013

Puisi untuk Kau Yang Terindah


Puisi ni aku up dekat FB, tapi setting untuk aku je yang baca..
Hehe..sebab tak mau kawan2 or lecturer2 or adik beradik perasan yang aku tengah 
frust cinta menonggeng sekarang ni.haha.
Kalau yang pernah tangok cite Kau Yang Terindah tu..
 Tau la pasal puisi ni kan..
Cuma rangkap kedua aku ubah sikit..
Sebab tak sanggup lah nak doa kat Allah minta diri sendiri ditelan bumi dan dipanah halilintar...huhu..

Jemput baca...

Duhai Tuhan.. 
Jika dengan melepaskan cintaku maka aku akan memperolehi kewarasanku.. Maka biarkanlah aku menjadi begini seumur hidupku..

Duhai Tuhan.. 
Andai mampu aku meminta padamu saat ini.. Aku ingin kau hilangkan ingatan dan perasaan ku kepadanya.. Aku tak ingin ingati dia lagi..

Duhai Tuhan.. 
Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna.. Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..

By,
Jiha

No comments:

Post a Comment