Tuesday, February 5, 2013

Kau Yang Terindah..

5/2/13. 10pm.

Malam ini hati aku semakin tenang.. mungkin kerana berkat doaku kepada Allah s.w.t..
Aku maafkan dia..walaupun selama 11 tahun berkawan dengan dia pelbagai kenangan yang aku simpan.
Nampaknya lebih banyak kenangan pahit yang aku simpan berbanding yg manis.... tp malam ni aku seakan ingin memaafkan dia buat selama-lamanya..

Untuk sedapkan hati aku sendiri.. aku hanya simpan kenangan semasa tahun 2011.

1. Aku sangat sedih pada hari birthday aku,16 Jun..kebetulan hari tu ada interview dan gagal perform dengan baik..So lepas keluar bilik interview ..terus aku nangis teresak-esak.. Apa dia buat?
dia tak bagi hadiah, atau pun kek untuk celebrate birthday aku..Cuma dia bawa aku pergi tengok ikan, burung n binatang2 yang cantik kat Lee Huat Garden tu.. tapi aku hargai sangat and aku Happy =)

2. Terpancar kegembiraan di wajah awak..bila pergi tengok sy konvo.. Awak masuk dewan konvo dengan mak kawan saya..hehe..pandai awak. Saya tau awak happy sangat.... Masa sy pakaikan awak jubah konvo..ambil gambar..awak pn happy.. sy tau awak pun ingin pakai jubah tu sblm ni. 2 hari sebelum konvo.. sy sedih, sebab takde kamera.. kamera sy rosak.. sy kan suka bergambar..so sy sedih pikirkan esok hari grad takde kamera nak mik gambar.. Malam tu, awak bawa sy pergi beli kamera Nikon..kamera digital je.tp sy suka..awak pilih kaler purple untuk sy... awak ingat lagi gambar first yg awak ambil kat kedai tu? sy masih simpan.. sebagai kenangan. 

Tu je kenangan yg sy nak simpan.. sbb kenangan tu je yg sy nampak awak ikhlas dekat sy.. 
Kenangan lain sy tak pasti dah....

Awak..awak hanya tinggal dalam kenangan sy..dah memang takde jodoh la kita sbb awak dah curang dengan sy di akhir tahun hubungan kita..awak tak yakin dengan Allah....


No comments:

Post a Comment