Thursday, December 29, 2011

My Dream Car

Setiap orang inginkan kereta idaman masing2, termasuklah aku..
Kebetulan baru dapat lesen memandu minggu lepas, aku jadi terus semangat nak drive!
Padahal bukan berani sangat pun nak drive.
Maklumlah, budak baru belajaq kan. Nak pusing stereng pun kadang2 co-driver yang tolong :D

Ok, ini lah kereta idamanku... Jatuh cinta pandang pertama nih..
Tak pernah aku rasa sebelum ni.hehe.


Price nye boley tahan la, around 85k kot.. alahai, agak2nya bila la aku mampu
nak pakai kereta ni? Dah la aku belum kerja lagi.. hu~

Hopefully, kereta idaman aku ni akan kudapatkan juga..
Cuma mungkin bukan dalam waktu terdekat ni.
Sebagai motivasi untuk aku jugak, aku harus berusaha untuk dapatkan kereta ni.
Ya allah, permudahkanlah urusanku.. Aminn


No comments:

Post a Comment