Thursday, December 15, 2011

15 days more

Cepat betul masa berlalu, dapat ke aku capai target untuk
 dapat kerja by the end 2011?
Dua tiga hari ni memang stress pikirkan kerja.
Hari ni sampai terpotong jari masa nak masak for lunch  :(
Nasib baik darah tak masuk dalam mangkuk,
 kalau tak, satu family jadi Raja bersiung :p

Minggu lepas aku ada dapat interview for kerani insurans.
Interview tu sangat santai, we meet at kopitiam jer.
Aku expect mesti mamat interviewer tu nak breakfast kot.
At last, kita cuma minum jer.
Yang penting, boleh tahan ler orangnye..Handsome!

Interview tu berjalan lancar, and aku dapat keje tu,
tapi mungkin bukan rezeki aku lagi kot, aku terpaksa tolak
sebab kontrak keje tu untuk 2 tahun.
Memangla ada career development untuk kerja ni, tapi aku tak aim pun untuk
develop career in insurance sector.

As conclusion, aku menanggur lagi...



No comments:

Post a Comment