Sunday, January 1, 2012

Azamku di tahun baru 2012

Selamat tahun baru n welcome 2012!
Tahun lepas aku xdek aim yang jelas,so hidupku aku agak tunggang langgang.
Sebab mind set pun dah celaru di awal tahun.
So tahun ni harap2 aku dapatlah penuhi aim ku yang banyak lagi belum tercapai.
Btw, ada gak unplanned goal yang aku capai, iaitu dapatkan lesen keta, he2.
Dulu2 azam2 ku yang semua dok elok jer dalam buku. 
Jadi malas nak baca semula.

So, di tahun baru ni aku set terus azam2ku dalam blog, hopefully boleh tengok selalu.
And more motivate nak achieve target(uih,kemas betul ko cakap ye Jihah) =)

Btw,ada jugak insan2 yang cakap nak berazam ni tak semestinya tunggu tahun baru jerk.
Kalu ada azam tuk tiap2 hari lagik bagus.
Mmm, bagus jugak kalu camtu kan.
Rasa lebih well planned, and more oriented.fokus.

Fikir2kan...

No comments:

Post a Comment