Wednesday, August 8, 2012

Kerja Oh Kerja.

Sudah 5 bulan saya bekerja , dalam arena sales and marketing suatu bidang yang saya memang tak impikan langsung sebelum ni. So tinggal sebulan lagi cukup la tempoh training. Maybe convert to permenant atau pun sebaliknya.

Masa mula2 masuk keje dulu boss impress dengan my performance.. haha. Bukan nak riak atau menunjuk, tetapi saya pun hairan dengan performance saya. Mungkin penangan dari kelas marketing Dr Azizan Osman kot. My mind set memang 100 % positive, clean and clear! Kuasa belief sangat terkesan dalam minda saya.

Cuma lately my performance pun dah turun.. tak tahu sebab-sebabnya. Mungkin jugak saya tak enjoy keje ni, atau mungkin jugak, my mind set dah beralih arah. Ya Allah, beikanlah aku petunjukmu, sekiranya pekerjaan ini adalah yang terbaik untukku, maka aku redha... Sekiranya tidak, kau tunjukkanlah aku jalanmu Ya Allah.. Aminn.





No comments:

Post a Comment