Sunday, June 9, 2013

IMPIAN

Dreams..
Setiap orang ada impian masing..
Ada yang nak pakai kereta bersar BMW, rumah besar, motor besar..
Semua besarlah..

Same goes to me.
Know I'm fighting with myself..

Fighting tuk melawan emosi2 negatif dalam diri.
Fighting for sikap MALAS yang sebati sejak 25 tahun yang lalu.
Fighting untuk sifat rendah diri yang teruk..

Saya fight untuk semua ni sebab saya ingin BERJAYA.
Dan saya akur saya harus buang segala sikap2 negatif dalam diri.

IMPIAN saya sangat banyak..
untuk diri sendiri, keluarga, agama dan masyarakat.

dan impian saya paling utama ialah.
SAYA INGIN MENJADI SEORANG BUSINESSWOMAN YANG BERJAYA
DUNIA & AKHIRAT.

Dan saya sedar untuk BERJAYA, sy harus 

USAHA.
JANGAN BERI ALASAN.
JANGAN TINGGAL SOLAT.
KUAT KEBERGANTUNGAN KEPADA ALLAH S.W.T.

Doakan saya kalian..

Semoga kita sama-sama BERJAYA dunia & akhirat.

Aminnnn.



No comments:

Post a Comment