Sunday, June 16, 2013

HARI LAHIRKU 16 JUN

Hari ni birthday aku..
Seperti biasa aku tak meraikannya..
cukuplah dengan wish dari teman2 tersayang..

Dan hari ini juga tahun pertama tiada ucapan birthday dari seseorang..
Ah, dia memang pun tak pernah belikan aku kek walau sepanjang 11 tahun bercinta.

Sedih kan?

Ada seseorang tanyakan pada aku,
tahun ni beli hadiah apa untuk diri sendiri?
Terkesima jap aku.
Aku tak pernah belikan hadiah untuk diri sendiri.
Mungkin itu kurang aku.

Dulu, masa bercinta aku selalu
nak celebrate birthday dia.. belikan sekeping kad.
Beli perfume harga rm10, alhamdulillah dia happy.

Aku pun happy.
2011, aku belikak kek,pasang lilin untuk dia.
Ya, aku nak dia happy. alhamdulillah..
Dia suka!

Imbas kembali birthday aku..
mula2 bercinta..
dia berikan ak frame harga rm2 , katanya biar murah janji ikhlas.

Tahun 2012..
Dia mula curang..
Ya, dia sudah lambat wish birthday ku..
Biasanya 12 tgh malam dia dah call..
tp tahun tu pagi baru wish..
Dan paling best..
Keluar date 20hb, aku belikan kek untuk diri sendiri..
Aku terasa hati.. tapi tak cakap pe pun..

Ok.. itu cerita dulu.
Actually tahun ni aku memang taknak hadiah apa2 dari diri sendiri..

Cuma aku pohon 1 perkara dari Allah..
Hadiah dari Allah lagi hebat kan!
Dan tahun depan semoga aku dapat hadiahku seperti yang dirancang :)


**Mau tidur, mood sudah swing.
Tidur dulu moga esok lebih positif!

No comments:

Post a Comment