Monday, March 11, 2013

Putus Cinta? Hidup perlu diteruskan

Sudah,aku ingin menutup kisah cintaku yang dulu.

Ceh, ayat jiwang tu..

Girls!
Bangunlah.jangan menangis terlalu lama kalau putus cinta..
Sy sendiri ambil masa selama 3 bulan untuk betul2 terima kenyataan
atas semua ini.Tu pun belum sepenuhnya...
Cuma saya semakin kuat dari hari ke hari..
Ingat lagi sahabat baikku pernah cakap..
'Kiranya ang ni cepat jugak bangun.. tak macam kebanyakan perempuan lain'
Ya lah,cinta selama 11 tahun, tapi berakhir dengan cara yang amat kejam,
dah sah2 la sakit hati ni...

Tapi Alhamdulillah.
Nak tahu rahsia saya, mcm mana sya bangkit dari segala kekecewaan ini?
Mudah saja, jawapannya hanya satu...

Saya serahkan segalanya pada ALLAH.....
TAUBAT, kemudian bergantung pada ALLAH.

ALLAH adalah kekasihku yang kekal abadi..
Tiada tandingan degan mana2 lelaki..

Girls,if anda baru putus cinta, or nak minta tips ke..
Boleh share dengan G-hah ya.. sy sedia mendengar kisah anda...
boleh email ke najiehacmk@gmail.com


** Ini bukan kaunseling .. sy just nak buat benda2 yang boleh buat sy happy..
Salah satunnya, support each other yg mengalami masalah yg sama dengan saya.




No comments:

Post a Comment