Monday, March 25, 2013

APA KABAR SAYANG?

Oh, saya sudah single, tapi masih ada lagi sayang ya.
Saya teringatkan minggu lepas bila dapat panggilan dari ex-boyfriend sebab....
NAK MINTAK LAPTOP DIE SEMATA-MATA.
hampeh!
Sanggup nak mai Penang semata-mata nak ambil laptop yg die sudah berikan 
kepada saya dengan alasan anak sedara nak guna.
phew.. adakah ini penipuan seterusnya?
Wallahuaalam.

Penyelesaian :
Saya tak ankat phone, even reply msg walaupun hati masih sayang.
Saya dah berjanji pada diri sendiri takkan bercakap, bersua muka,  berhubung dengan 
dia sehinggalah saya berjaya.
Dan sesunguhnya semua ini mengambil masa yg lama untuk saya berjaya.
Tapi saya redha kerana Allah.

Hati dia Allah yang pegang.
Hati saya pun Allah pegang.

So :
 Saya harus REDHA.




No comments:

Post a Comment