Thursday, December 27, 2012

Sejatikah Cinta??

Last few weeks, adalah minggu yang menggembirakan buat sepupuku.
Dua orang dah bertunang. My cousin, Izati and my auntie, Ellyana.
Very happy for both of you. Auntie i ni ikut pangkat je panggil auntie, tp umo sama je.. haha.
My cousin tua setahun je.. So they all plan kawen next year.

Mereka dah pilih calon hidup masing-masing, dh bertunang. So aku x dapat nak elak la bila
ramai yg bertanyakan bila pulak lah turn aku kan?

Bila ditanya soalan sedemikian rupa.. jawapan aku senang je.. entah.haha.
Next time tak tau nak jawab apa.

Aku masih menanti seseorang.....
Adakah dia masih menanti aku?
Sanggup ke dia nak tunggu aku lagi?
Aku runsing.

Buat kawan-kawan yg mengetahui kisahku,
ak harap kalian doakan kebahagiaan aku ye..

Adakah ini cinta sejati?
Tunggu untuk ending cerita cinta aku ni..
Sesungguhnya aku mahukan happy ending .
Ya Allah, permudahkanlah urusanku..

Aminnnnnnnn.



No comments:

Post a Comment