Sunday, February 19, 2012

Tips buat duit dengan Nuffnang.

Tadi asyik dok blogwalking, aku jumpa satu website yang sangat berguna.
Tips buat duit dengan Nuffnang ni pun dari blog dia lah.
Sebenar2nya aku tak pernah pun dapat cek dari Nuffnang sebab total earnings tak pernah cukup pun
 untuk cashout! Haha.
Padahal dah 3tahun aku register Nuffnanf ni. Trafik kurang letew. :p

Kepada otai - otai yang berjaya dapat cek dari Nuffnang tiap bulan tu aku ucapkan tahniah.
Kepada yang tak pernah dapat macam aku nih. jom kita berusaha lagi.
Usaha kan tangga kejayaan :D

Tips buat duit dengan Nuffnang dari Earncent.com

1. Dapatkan status Glitteri. DONE!

2. Berdoa agar dapat lebih banyak buffered earning. 

3. Update blog dan tulis artikel yang menarik.

4. Latih teknik trafik.Belajar SEO , dan pelbagaikan marketing blog.

Ok, harap harap satu hari nanti aku akan dapat cek jugak dari Nuffnang.
Chaiyok!!!!!


No comments:

Post a Comment