Tuesday, September 13, 2011

Hobi Baru : Doodle

Selamat pagi gorgeous!!
Sekarang dah pukul 1.13 a.m dan saya masih belum tidur.
Tadi terlalu rajin search online blogshop yang jual baju kurung size XS.
Susah betul nak cari saiz kecik nih..Last2 tak jumpa satu habuk pun baju yang dicari.
 Apelah nasib +______+

Btw, sebenarnya nak kongsi hobi baru saya iaitu melukis doodle.
Awal Ramadhan lepas saya GIANT(gian) nak belajar wat doodle.
Mula2, jumpa blog WhiteyMommy, pastu BelogCapAyam dan the latest, Kerana Manisnya Epal(KME).
Banyak giler doodle yang KME dah create.
Gua tabik sama lu.haha
Tapi saya tak pandai lah nak guna photoshop,illustrator.. 
Jadi saya try create doodle guna paint.
Tapi tak jadi2 jugak.

Last2, dapat gak idea nak try wat doodle guna photoscape jer.
Dan ini lah hasil titik peluh saya sepanjang hari( eh peluh ke?) +____+

Picture kat atas ni karya sulung saya.. hahaha.. dengan bangganya  dipersembahkan..

Ni karya kedua saya +_____+


Ampa dapat spot tak persaman doodle diatas? Sapa yang tau saya bagi hadiah sebiji rambutan =) !!
Inilah hasil titik peluhku seharian..Macam ni budak2 pun pandai buat . hehehe
Hasil gabungan photoscape dan photoshop.
Sebab saya tak reti guna photoshop lagi.
Sekarang dah umo ++ baru la nak merangkak belajaq photoshop =)


Gud Nite all!!!



No comments:

Post a Comment