Sunday, August 14, 2011

Kenapa Rambut Saya Gugur?


Good Morning bloggers 1 Malaysia.
Bangun2 saya sedang kejutkan anda untuk bangun sahur ni ;)

Sekarang dah pukul 1pagi, plan asal nak sambung story TipahTertipu tapi rasa takdak mood la pulak.
Sekarang hujan turun dengan lebatnya dan mengodaku untuk tido. Huh.
Tapi sy ada kerja yang perlu di buat sebelum tido iaitu buat karangan untuk Cikgu Google ;p

Berbalik pada tajuk post, Kenapa Rambut Saya Gugur?
Haha, entah apa-apa la tajuk entry nih.
Janji ada jugak tajuk kan dari takdak langsung.
Sebenarnya dapat idea nak post topik ni bila aku dok asyik main2 rambut time online sebentar tadi.
Tengah syok dok pintal2 rambut, sekali tarik, fuhhh!!! Berkepul rambut GUGUR.
Tiba2 je terpikir yang bukan bukan.

Mungkinkah....
1. Keguguran selepas bersalin? Eh. ak mna pernah bersalin ;(
2. Stress?
3.Ada penyakit?
4.Salah guna syampu.?
5. Rajin sangat sikat rambut?
6. Salah makan atau dalam kata lainnya tak cukup vitamin?
7.Rambut saja2 gatai nak gugur.
8.Aku pun tak tahu 

Bagi anda2 sekelian yang ada masalah serupa denganku.. anda dok dalam kategori mana?
Antara semua kemungkinan di atas, mintak2 le bukan sebab yang no.3 tu.
Huh, takuttttt la ceq rasa.


Notakaki: Pukul  4 pg nak bangun sahur, sekarang baru gedik nak tidoq ;)
Good nite =)


No comments:

Post a Comment